duminică, 2 noiembrie 2014

Flăcări


C-o privire
îmi arzi şi-mi dezbraci trupul de vechea-i poveste
şi mi-l laşi dezgolit
sub ploaia de flăcări a poveştilor nescrise încă.
Îmi aprinzi sufletul
cu o vorbă fierbinte
apoi dispari
şi-l laşi să ardă mocnit, încât mi-e frică
să nu-l pierd, în cenuşă...
Şi când, rece,
şi cea din urmă scânteie pare să se stingă,
îmi aminteşti că nu doar tu poţi
să arzi,
să mistui
şi să vindeci –

redevin ce-am fost dintotdeauna:
flacără vie,
călăuză şi îndemn.
Mă aprind,
ard
şi radiez până departe.
Mângâi inimi reci
şi îndrum paşi rătăciţi prin noapte.
Fur sărutări
şi strivesc buze arse de dor.
Iau clipa şi-o îngheţ în foc - 
să nu se topească,
să nu se stingă.
Port în privire orizontul
unde cerul sărută marea şi visurile, împlinirea.

Nu mă stinge!
Vino mai aproape -
să îmi fii căldura,
să îţi fiu lumina,
să ardem –
flăcări contopite-n  foc pururi nestins.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate