sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Să nu mă uiţi!

Am să-ţi las parfumul meu pe perna ta
şi impregnat pe pielea ce-o vor atinge de-acum
alte degete...nu atât de lungi, nici atât de reci,
care nu bănuiesc ziua când va fi să pleci -
să nu mă uiţi.

Sărutul meu ţi l-am întipărit în carne,
în urme ce nu se vor duce,
aşa cum ai vrea amintirea să-mi ştergi.
Va rămâne martorul mereu prezent,
cu ochi umezi şi tăcuţi
al zilei când, unul pe altul, ne-am făcut întregi –
să nu mă uiţi.

Iar când sufletul te va întreba
de unde s-a deschis atâta gol în el, deodată,
ai să surâzi trist,  
vei privi în gol
şi-ai să-i raspunzi:
,,Cândva,
erai pavăză şi scut,
altar şi sanctuar
pentru o fată.”
Şi golul va suna atunci mai tare,
şi nu vor reuşi să-l umple nici cei mulţi
şi-ţi vei da seama cât doare –
să nu mă uiţi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate